Følg mig på Bloglovin

Follow on Bloglovin

lørdag den 16. november 2013

Krea lørdag

Når lillebror er sløj og vi skal være inde må vi hygge os ved køkkenbordet. Igår så jeg den smukkeste engel på Facebook og tænkte "Selv om jeg har ti tommeltotter må jeg kunne lave sådan en" - Jeg er VIRKELIG ikke kreativ - det ligger bare ikke til mig. selv om jeg så gerne ville kunne hækle - strikke - finde på ting med en limpistol.

Men her er den mig og Willa's lørdagskreation:
Nu pynter den i vinduet - og viser, at den søde juletid er på vej. Troede ellers ikke jeg kunne nænne at ødelægge en bog - men den her ide var bare for fin til ikke at blive afprøvet.

Ellers har vi fået tiden ved køkkenbordet til at gå med at male et billede - eller Willa har : ) Det er nu så hyggeligt at sidde og se på hende male.




1 kommentar:

  1. Den er fin, den engel. Lige dig :)

    Og søde, smukke Willa. Så fordybet og koncentreret ... Kram til jer <3

    SvarSlet