Følg mig på Bloglovin

Follow on Bloglovin

lørdag den 2. november 2013

Mit hjem er fyldt med mænd ; )

I den her weekend er der godt fyldt op i det lille hjem. Mads har inviteret 3 af sine gode venner til at bo hos os hele weekenden. De er kommet og har indtaget vores stue med deres computere - masser af cola og snacks. Der er et spil som de har ventet på længe, som lige er kommet ud så det passer jo perfekt. Jeg kan godt lide når Mads holder LAN - andre kærester/koner synes måske det er træls når deres bedre halvdel elsker at spille computer - men jeg synes det er en helt ok hobby.

Ikke alene ved man at det er relativt ufarligt at spille computer ( og han får jo masser motion på arbejdet i hverdagen) - jeg ved hvor han er og han er god til at være nærværende selv om han spiller - sker der noget smider han alt hvad han har i hænderne og henter dit og dat til ungerne. Eller skifter en ble - så mor her kan holde lidt fri. En anden kæmpe fordel er at jeg NÆSTEN altid bestemmer over tv'et - og han har høretelefoner på så om aftenen har jeg for det meste dejlig ro - jeg elsker når her er helt stille.

Sådan en LAN weekend er lidt usund, men det er nu også ret hyggeligt engang imellem. I går lavede jeg sund aftensmad til os alle - men idag står den på take away - det er også bare med at nyde det, for det er bestemt ikke noget man gør ret meget i på Bornholm. Og så er der jo også bare med at få set alle vennerne så meget som overhovedet mulig før vi flytter herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar